Drabant S. Sebestyén

Az intelligens névjegykártyája, amit elég csak megmutatni.

Mikor, milyen célból indult az Urilcard és miből született az ötlet? Nagyon szeretem az Urilcard létrejöttének történetét, hiszen ahogy a legjobb story-kat, úgy ezt is az élet alakította. Rólam azt érdemes tudni, hogy az egyetemen marketinget végeztem és mellette autodidakta módon kitanultam az online marketinget, grafikakészítést, videóvágást, weboldal- és webshopfejlesztést, így kvázi egyszemélyes digitális ügynökségként működtem. A baráti társaságban is én vagyok az, akit mindig megtalálnak, ha kell valami a fent említett munkálatok közül. Ez akkor sem volt másképp, mikor az egyik barátomnak megalakult az új cége és szeretett volna névjegykártyát magának. Itt jött a felismerés, hogy nekem is szükségem lenne névjegyre, de sose voltam az a papírkártya osztogatós típus. Így elkezdtem azon gondolkozni, hogy milyen alternatívát tudnék arra, hogy kiváltsam a hagyományos névjegykártyákat. Így született meg az Urilcard gondolata, ami egy fenntartható digitális megoldás a papíralapú névjegyek, reklámanyagok okozta problémára. Ezek után lefejlesztettem az MVP-t és egyből jegyet vettem egy expóra és lekérdeztem az összes kiállítót. Egyöntetűen pozitív volt a fogadtatása, így ezt egy sikeres validációnak tekintettem, mely után felkerestem programozókat és lefejlesztettük a webes applikációt, ami azóta is folyamatosan fejlődik. Read less Read more...
Growth Magazin - 2022Q2

Magazinok

Hallgasd meg ingyen!

..loading
A meghallgatáshoz lépj be két lépésben! Csak add meg az email címed és mi küldünk neked egy kódot. Ha azt beírod, már hallgathatod is a tartalmakat.

Email-t küldtünk!

Egy biztonsági kódot küldünk az email címedre, kérjük írd be a levélben található kódot a továbbhaladáshoz!
..loading

Gratulálunk!

Most már minden tartalom elérhető az átlalad kiválaszottt csatornán Growth Magazin - 2022Q2