Milyen célból indult anno a Webshippy, amikor kitaláltátok?
Korábban online kereskedelemmel és webáruházak üzemeltetésével foglalkoztam, amely rengeteg tapasztalatot és felismerést biztosított számomra. Ebben az időszakban a forgalom növekedése mutatott rá, hogy az e-kereskedelem kiszolgálásához olyan hatékony logisztikai folyamatok kellenek, melyek csak technológiai fejlesztéseken és folyamat-innovációkon keresztül valósíthatók meg. A webáruházak fejével kell gondolkodni. Így hoztuk létre társammal a Webshippy-t, ami mára Magyarország piacvezető fulfillment szolgáltatójává vált. Nem véletlenül.
Az elmúlt egy évben melyik időszak volt a legnehezebb és miért?
Ahogy minden évben, úgy természetesen a 2021-es év legnehezebb időszakát is az ünnepi szezon jelentette, hiszen ilyenkor óriási mértékben megnövekszik a feldolgozandó csomagszám. Munkatársaink azonban minden területen kiváló munkát végeztek, így a fokozott terhelés ellenére is sikerült biztosítanunk a gyors és hibamentes rendelésteljesítést partnereink számára.
Mi volt a legnagyobb tanulság?
A legnagyobb tanulság talán az időszakra adott válaszban keresendő, hiszen a Webshippy növekedése magával hozta a megrendelések számának folyamatos emelkedését is.
Read less Read more...