GrowthHackers.hu
Növekedésre hangolva - Growth Hacking tartalmak, cikkek, ötletek, tippek, trükkök
|
Új technológia a láthatáron: Innovátor leszel?Az innovátor jelentése: újító. Te az innovárok közé tartozol? Emlékszel még arra, hogy a környezetedben kinek volt először Iphone készüléke? Amikor az Apple 2007-ben elkezdte gyártani az iPhone-t, az eladások nem hozták azt az eredményt, amit elsőre gondoltak. A világon mindössze a mobil eszközök 2,7% -át tették ki. |
|
|
Adatvezérelt marketing a gyakorlatbanAmit a KPI-ok mutatnak, az a múlt. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan tervezd meg a marketing tevékenységeidet úgy, hogy azok valódi adatokra támaszkodjanak. Mindezt pedig egyszerűen és költséghatékonyan. |
|
|
Home-Office szakszerűenHogyan alkalmazd a Home Office-t? Mire érdemes figyelni is milyen eszközök elengedhetetlenek a szakszerű alkalmazásához. |
|
|
Brandmérgezés: A láthatatlan ellenségKivel azonosítják a márkád és kik lesznek azok a szereplők az értékesítési láncodban érintkeznek a vásárlóiddal? Kik azok a meghatározó személyek, akik alapján benyomást alkotnak a márkáról, a vásárlókhoz való viszonyról? És milyen hatást gyakorolnak az üzleti sikereidre? Ezeket a kérdéseket fogjuk megválaszolni egy szemfelnyitó posztban. |
|
|
Így mérem saját magam és gondolkodok adatvezéreltenMérjük a konverziókat, a látogatókat az oldalon töltött időt és még ezer más dolgot a marketing szakmában, viszont ezt az attitűdöt átültethetjük a mindennapokba is. Ebben a cikkben azt mutatom meg, milyen lehetőségeid vannak arra, hogy adatvezérelten gondolj saját magadról és miért. |
|
|
Ötcsillagos ügyfélszolgálat: Hogyan kezeljük a reklamációt és a dühös ügyfelet? - GrowthHackers.huHa egy ügyfélszolgálat proaktív a panasszal szemben, akkor a felhasználóban tudatosul, hogy hiba esetén számíthat a korrekt hozzáállásra. A megértő és támogató fellépés pedig képes csírájában elfojtani a dühöt és az indulatot. |
|
|
Language/market fit: a nyelvezet jelentőségeMi az a language/market fit, és miért fontos? Ebben a cikkben válaszolunk a miértekre, és támpontot is adunk saját keretrendszer felállításához. |
|
|
Hogyan Priorizáljuk A/B tesztjeinket? - GrowthHackers.huMint bármilyen más tesztelés esetén, úgy az A/B teszt és multivariánsos teszt esetén is priorizálni kell. Fontos felismernünk, hogy melyik kísérlet visz közelebb minket a célunkhoz. |
|
|
Hogyan vezess Heti Growth Meetinget és miért? - GrowthHackers.huA heti Growth meetingek során egyre inkább rákényszerül a csapat, hogy olvasson a múltbéli tanulságokból és meg inkább éhes legyen a friss adatokra. Ugyanis minél távolabb kerülünk az első héttől, annál több információja lesz a csapat minden tagjának a tevékenységeik következményeiről. Ezt pedig úgy… |
|
|
LISN: Az év kreatív megoldása díjas audiomarketing platform - GrowthHackers.huBemutatjuk a LISN projektet, amit a COVID-19 hozott el és keltett életre 2020-ban, valamint még a ebben az évben két díjat is kiérdemelt, köztük az Év honlapja szakmai zsűrijének jóvoltából, az Év Kreatív Megoldása lett. Maradj velünk és ismerd meg a LISN sztorit! |
|
|
Magyar Clubhouse útmutató - GrowthHackers.huMagyar Clubhouse útmutató? Kíváncsi vagy arra, hogy mire használd? Ha a válaszod, igen, akkor a tökéletes helyen vagy! Ebben az írásban összefoglaljuk a legfontosabb tudnivalókat, amelyekre szükséged lesz a legújabb, és egyben legmenőbb közösségi platform használata során. |
|
|
E-kereskedelmi igénypiramis, avagy Maslow és az Online vásárlásA vásárlói igénypiramist mutatjuk be, amit az elmúlt 15 év által gyűjtött e-kereskedelmi tapasztalataink és megfigyeléseink inspiráltak. |
|
|
Startup mérőszámok és mutatók. Gyűjtemény - GrowthHackers.huEbben a cikkben megtalálod a legfontosabb startup mérőszámok gyűjteményét. Megnézzük mely mutatókra kell figyelned, és miért. |
|
|
AHA moment, avagy a felismerés pillanata - GrowthHackers.huAHA moment, vagy AHA pillanat az, amikor a vevőd rájön arra, hogy rád, a termékedre, szolgáltatásodra szüksége van. Hogyan idézd elő? |
|
|
Facebook (Meta) növekedési stratégia: Visszafejtve - GrowthHackers.huA Facebook csak az első állomása valaminek, ami még közel sem kiforrott napjainkban. A nagy kérdés tehát, hogy pontosan mi a cél, milyen stratégia áll Mark Zuckerberg és közel 60 000 fős csapata mögött. Cikkünkben a meglévő információkra alapozva fejtjük vissza a Metaverse(Facebook) növekedési strat… |