Csillag Péter

Tapasztalatok egy tizenhárom milliárd forintos exit után

A Starschemát 2022 elején közel 13 milliárd forintért adtátok el. Hogy sikerült idáig eljutnotok? Elég hosszú folyamat volt. Talán az egyik legfontosabb momentuma az hogy, közben nem döglött meg a cég egyszer sem. 2006-ban alapítottuk a céget, tehát 15 évünkbe telt, mire az exitig eljutottunk. Ez nem volt egy nyílegyenes útvonal. Legalább eggyel több hullámhegy volt, mint hullámvölgy. Így a Starschemát egy nagyon jó növekedési fázisban sikerült eladni az exitkor. Ezt tükrözi egyébként az a vételár is, amit a vevő kifizetett érte. Read less Read more...
Growth Magazin - 2022Q3

Növekedésre hangolva

Magazinok

Hallgasd meg ingyen!

..loading
A meghallgatáshoz lépj be két lépésben! Csak add meg az email címed és mi küldünk neked egy kódot. Ha azt beírod, már hallgathatod is a tartalmakat.

Email-t küldtünk!

Egy biztonsági kódot küldünk az email címedre, kérjük írd be a levélben található kódot a továbbhaladáshoz!
..loading

Gratulálunk!

Most már minden tartalom elérhető az átlalad kiválaszottt csatornán Growth Magazin - 2022Q3